May 25, 2013

me and weekend: One busy Saturday

Di hari Sabtu ini saya kembali mengingat
beberapa minggu lalu dimana Sabtu saya
sibuk sekali. Ada sebuah pameran besar
yang mesti disiapkan oleh para fotografer
di kantor yang membuat saya sudah mesti
berlarian kesana kemari sejak pagi hingga
malam hari. Saya cinta pekerjaan saya!

Saturday been pretty busy for me for the
last couple of months. Here I would like to
show you one of them when I have to
prepare a big exhibition and workshop
for two photographers in my office that
made me running errand from morning
in such an excitement. Love my job!

2 comments:

Metharia said...

sibuk tapi masih dg sangat sangat sangat excitement itu menyenangkaaan :D

vantiani said...

Iya, capeknya jadi tidak terlalu terasaaaa!:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...